В. Лазарєв: «Управління – це безперервна послідовність дій, що здійснюється суб’єктом управління, у результаті яких формується і змінюється образ керованого об’єкта, встановлюються цілі спільної діяльності, визначаються способи їхнього досягнення, розподіляється робота між її учасниками та інтегруються їх зусилля».

Профіль автора



Творче кредо директора:

«Творчого вчителя підтримувати завжди і всюди»
Притаманними рисами характеру є:
компетентність,
толерантність,
відповідальність,
вимогливість,
порядність.

Головною метою управління школою є:

створення умов, за яких відбувається зростання особистості педагога, з’являються мотиви до самореалізації.

Основнi завдання в системі управління:

Виконання функціональних обов’язків на найвищому рівні.
Створення морально-здорового клімату в педагогічному колективі, атмосфери довіри, взаємоповаги, відсутності напруженості.
Підвищення рівня зацікавленості професійного зростання.
Стимулювання творчості працівників, прояву ініціативи.
Створення позитивного іміджу навчального закладу.
Співпраця з батьківською громадськістю.

Функції керівника нової генерації навчальним закладом:

Керівник-лідер, керівник-менеджер, керівник-експерт. Управління школою, керівництва персоналом, впровадження інновацій в навчально-виховний процес зокрема та працювати в умовах реформування освіти в цілому
Ефективне управління навчальним закладом залежить від рівня аналітичної діяльності директора.

  • Школа завжди схожа на свого директора, бо від його професіоналізму, мобільності, готовності до змін, творчого підходу до справи залежить доля освіти в Україні.
Індивідуальний план підвищення кваліфікації директора Шукайводської гімназії Петренко Ірини Леонідівни на 2020 рік


Немає коментарів:

Дописати коментар