В. Лазарєв: «Управління – це безперервна послідовність дій, що здійснюється суб’єктом управління, у результаті яких формується і змінюється образ керованого об’єкта, встановлюються цілі спільної діяльності, визначаються способи їхнього досягнення, розподіляється робота між її учасниками та інтегруються їх зусилля».

Поширення досвіду

    Даний посібник містить матеріали для забезпечення здорових і безпечних умов навчально-виховного процесу, запобігання нещасним випадкам серед його учасників. Відповідальність за дотримання вимог чинного законодавства з охорони праці та безпеки життєдіяльності несе керівник закладу і всі працівники та учні навчального закладу.

    Мета стратегії розвитку гімназії – визначити перспективи розвитку гімназії як закладу, що надає якісну сучасну освіту шляхом вільного творчого навчання відповідно до суспільних потреб, зумовлених розвитком української держави.
Освіта є основою інтелектуального, фізичного і культурного розвитку особистості, її успішної соціалізації, економічного добробуту, запорукою розвитку суспільства.
    Основною метою піклувальної ради є сприяння рішенню нагальних задач в галузі освіти, забезпечення фізичного і духовного здоров'я дитини й умов для її повноцінного росту, створення необхідних матеріально-технічних і фінансових умов для практичного здійснення програм розвитку НВК.

    В центрі управлінської діяльності ЗЗСО, а також класних керівників і вихователів, залишається превентивне виховання, яке спрямоване на реалізацію Конвенції превентивного виховання дітей і молоді. Доцільно проводити заходи економічного, правового, психолого-педагогічного, соціально-медичного, освітнього, інформаційно-освітнього та організаційного характеру, спрямовані на формування позитивних соціальних установок, запобігання вживанню наркотичних речовин, відвернення суїцидів.
    Концепція Нової української школи пропонує виховний компонент змісту компетентностей, визначених у Законі України «Про освіту». Закладені основні орієнтири компетентнісного виховання особистості учня можуть творчо наповнюватись конкретним змістом, з урахуванням особливостей функціонування закладу освіти, вікових та індивідуальних можливостей учнів, інших актуальних соціальних викликів. До вашої уваги зразок циклограми Плану виховної роботи у нашому закладі.

Немає коментарів:

Дописати коментар